Buku Mudahnya Menjemput Rezeki


 photo 64a3801d-e1b4-4679-9a38-297ad83e0cc6_zpsrgh9osoo.png 

Buku Mudahnya Menjemput Rezeki adalah antara koleksi buku kegemaran yang sangat bernilai ada dalam simpanan saya. Sebagai internet marketer, banyak coretan di dalamnya memberikan kesan mendalam terhadap saya.

Buah tangan Fathuri Salehuddin ini menceritakan banyak tips mudah yang boleh diamalkan dalam kehidupan seharian terutama apabila kita terasa betapa susahnya mendapat rezeki
dan apabila memperolehnya, sukar pula ia lekat dengan lama. Dalam kata lain, sukar mendapat rezeki yang berkat.

Panduan utama buku Mudahnya Menjemput Rezeki ini adalah hubungan kita dengan Sang Pencipta dan juga hubungan kita sebagai anak dengan ibu bapa mempunyai kaitan rapat dengan rezeki.

Untuk mengetahui lanjut tips mudah mendapat rezeki, dapatkan segera buku yang sememangnya laris ini dan lihat bagaimana kesannya terhadap kehidupan anda.  

Pengarang : Fathuri Salehuddin
Harga : RM18.00 RM 17.10
Edaran : Galeri Ilmu Sdn Bhd
Klik Untuk Pembelian

Tahukah anda untuk mendapat rezeki sememangnya sangat mudah apabila kena caranya? Malah sumber datangnya tidak disangka-sangka. Mudahnya menjemput rezeki merungkai rahsia mudah untuk mendapat rezeki. Ia dikongsi oleh penulis yang telah mengalami 'peristiwa mendapat rezeki' dari Maha Pemberi Rezeki dengan mekanisme yang tertentu. Ikuti rahsianya.


EmoticonEmoticon