77 Tip Melembutkan Hati Lelaki

77 Tips Melembutkan Hati Lelaki photo 77 tips_zpsbhrzcbid.jpg 

Hati lelaki seperti besi.Betul kuncinya, terbukalah hati dan nampaklah segala isi. Kuncinya ada di sini. Di dalam buku ini.
Dalam melayari bahtera rumah tangga, setiap pasangan harus bersedia bertolak ansur dan mengenepikan ego masing-masing supaya perkahwinan yang menjadi salah satu wadah mencari keberkatan hidup dunia dan akhirat dapat dilayari dengan ikhlas dan bahagia.

Sudah menjadi kelaziman, sifat lelaki bertentangan
dengan wanita. Jadi para isteri perlu bijak mengatur langkah agar sang suami bukan sahaja setia malah bertanggungjawab dan bersedia melaksanakan amanahnya sebagai ketua atau pemimpin rumah tangga.

Selain daripada pandai menjaga penampilan, memasak hidangan yang dapat memikat perut dan hati suami, terdapat banyak lagi tip menawan atau melembutkan hati suami yang adakalanya ego dan keras perlu dipelajari dan diamalkan oleh para isteri.

77 Tip Melembutkan Hati Lelaki adalah buah tangan penulis Zamri Mohamad. Baca dan renungkan sedalamnya kerana 77 tip ini lahir dari pemikiran dan pemerhatian seorang lelaki yang tentunya tidak keterlaluan boleh dikatakan bagi mewakili kaum lelaki di luar sana. Para isteri, jika anda sayangkan suami, dapatkan buku ini sekarang :)

Pengarang : Zamri Mohamad
Harga : RM 21.50 RM 20.40

 
Latest


EmoticonEmoticon