Aroma Antara Benua

Aroma Antara Benua, satu lagi buah tangan daripada Roza Roslan yang juga penulis buku Bukan Sekadar Resepi.
 photo aroma antara benua_zpswbilrvf5.jpg 


 Buku ini bukan hanya untuk wanita. Bacalah wahai kaum lelaki untuk menyelami rasa halus hati seorang wanita. Mungkin beliau orang yang paling hampir dalam hidup kita! – Prof. Dr. Saadiah Mohamad.
Buku ini bercerita tentang hati. Ia mempunyai makna mendalam. Menyediakan makanan untuk keluarga, tetamu atau sahabat handai bermula dari hati bersih. Ia bukan dengan kata semata-mata. Hati yang bersih menjadikan dapur sebagai ruang yang tidak bermasalah. – Prof. Dr. Abdul Khalil H. P. Shawkataly
AROMA ANTARA BENUA, adalah kesinambungan daripada buku 'Bukan Sekadar Resipi' yang terbit pada tahun 2012. Karya terbaharu beliau AROMA ANTARA BENUA ini sentiasa dinanti-nanti oleh para pembaca dan peminat beliau.
Sentuhan feminin Roza Roslan dalam setiap karyanya mempunyai kekuatan tersendiri. Pada setiap ceritanya ada pengajaran yang wajar direnungkan bersama.
Jiwa dan perasaan seorang isteri sememangnya halus dan sukar diduga. Sebagai suami, mungkin buku ini dapat memberi kefahaman lebih mendalam tentang hati dan perasaan seorang wanita bergelar isteri.

Rajuk dan perselisihan faham adalah asam garam rumah tangga. Seperti mana seorang isteri cuba memahami suami, begitulah juga harus sebaliknya.

Buku ini sesuai dibaca oleh suami, isteri, malah mereka yang bakal melangsungkan perkahwinan juga. Malah sesuai juga dijadikan sebagai hadiah khas untuk pasangan anda.

Penerbit : Galeri Ilmu Sdn Bhd
Pengarang : Roza Roslan
Harga :RM 48.00 RM 45.60



EmoticonEmoticon